Café de Fuik

Café de Fuik is voor de studievereniging een extra thuis, na activiteiten zijn wij daar altijd welkom. Niet alleen na activiteiten, maar ook lekker om te borrelen met fikse kortingen. Met jouw ledenpas kun je van zondag tot en met donderdag genieten van frisdrank, bier of wijn voor een gereduceerde prijs in Café de Fuik en Bascafé. Tijdens de activiteiten krijg je nog meer korting door de leuke acties die wij met Café de Fuik organiseren.

KlasseStudent

Wanneer je als student bij KlasseStudent komt werken, krijg je veel meer dan alleen salaris. Door het contact met leerlingen krijg je de kans om je pedagogische vaardigheden te ontwikkelen. Door het contact met docenten, roostermakers en rectoren leer je hoe het onderwijs in elkaar zit. Door les te geven kan je als student een impact hebben. En bovendien kom je terecht in een team van enthousiaste en gemotiveerde studenten. Solliciteer nu!

Knaek

Knaek is er voor studenten, door studenten! In 28 studentensteden in Nederland en België verzorgen we een lokaal kortingsaanbod. Dit wordt aangevuld met nationale kortingen en online (cashback)kortingen. De doelstelling van Knaek is om studenten zoveel mogelijk geld te laten besparen met zinvolle kortingen die een collegejaar lang onbeperkt te gebruiken zijn! Bestel hem hier!

Dekker v.d. Vegt

Bij Dekker vd Vegt hebben wij een samenwerking lopen. Met deze samenwerking hebben jullie recht op korting bij deze mooie boekenwinkel. Bij vertoon van je ledenpas krijg je 10% korting op tweedehands artikelen, Engelstalige fictie, agenda's en kalenders!

DressMe

DressMe zorgt voor alle bedrukking van onze kleding. Deze bedrukking ziet er altijd netjes uit! Naast de kleding van ons kunnen ze ook jouw kleding bedrukken. Bij bewijs van lidmaatschap met je ledenpas geven zij jou 10% korting op de bedrukking van de kleding!