Word Lid!

Leuk dat je overweegt om lid te worden! Graag vertellen we je wat de voordelen zijn van lidmaatschap bij s.v. Pontifex.

Allereerst zijn wij een studievereniging, dus GEEN studentenvereniging. Dit wil zeggen dat er bij ons geen verplichtingen komen kijken en dat wij alleen activiteiten op vrijwillige basis organiseren. Wij zijn er puur om studenten dichter bij elkaar te brengen!

Daarnaast brengt een lidmaatschap bij ons ook veel voordelen met zich mee. Zo bieden wij het hele jaar door (studiegerelateerde) activiteiten waar jij als lid voorrang en korting op krijgt! De studiegerelateerde activiteiten zijn geen verplichte onderdelen van de HAN, hierdoor kun je naast een leuke tijd dus ook een leerzame tijd met ons beleven. Natuurlijk zijn er ook genoeg activiteiten die niet met de studie te maken zullen hebben, denk hierbij aan een gala, feestjes, bowlen of lasergamen!

Met jouw lidmaatschap krijg je niet alleen voorrang en korting op al deze activiteiten, ook buiten de activiteiten heb jij voordelen met jouw ledenpas bij onze verschillende partners.

Een lidmaatschap bedraagt slechts €15 voor een heel studiejaar. Zorg dat je met aanmelden je eigen mailadres gebruikt en niet je studentenmail!

Lijkt je dit leuk? Registreer dan hier: